tirsdag den 18. juni 2019

Ingen eller noget står i vejen...!


Og der er ingen begrænsninger for, at du kan få det liv, du inderst inde ønsker, drømmer om og længes efter - andre end dig selv og fortiden, hvis du giver den pladsen og lader den fylde.

Jeg har været Live på min side Livsmesteren.

Hvis du har lyst til at være med næste gang, jeg går Live - så kom med over på siden, synes godt om og indstil under Følger - notifikationerne til
- se først og alle til.

Her er linket til siden:
https://www.facebook.com/RobertSodergren.dk/

Hvis der har været noget, du kunne bruge i udsendelsen, må du endelig gerne dele, synes godt om, tag en ven/-inde og lad os få sat debatten i gang.
Vær også fri til at skrive en kommentar underneden eller et spørgsmål du ønsker, jeg går dybere med.

Jeg holder foredraget:
"Gør dig selv fri af al smerte og begrænsning"!

Det gør jeg d. 25 juni på Frederiksberg, hvor jeg går endnu dybere i det, jeg taler om i udsendelsen.

Hvis det har din interesse?

Kig da under begivenheder på siden Livsmesteren - omkring beskrivelse og billetsalg.

Tak for din tid og god fornøjelse med det hele.

Hav en vidunderlig dag 🤗


https://livsmesteren.blogspot.com/

Ingen kommentarer: